torsdag den 12. juli 2012

I LIKE


For alle der kender mig, kommer det vist ikke som nogen overraskelse, 
at jeg ELSKER Etsy og at jeg kan bruge ualmindelig lang tid derinde.
På at kigge snuse og kommer i kurv- For så efterfølgende at slette igen, fordi jeg ved, 
at jeg ikke har penge til det, 
eller fordi jeg ved, at Post Danmark vil flå mig for alt inden det når frem.
Når jeg så en enkelt gang imellem køber, er det oftest kun små billige bestillinger, som kan slipper gennem deres onde nåleøje.
Men så glæder jeg mig også helt vildt og nyder at have "snydt" dem.

Etsy er en guldgrube af spændende nyt håndlavet, lækre vintage og retro fund og en evig kilde til inspiration og glæde....

Min LOVE liste på Etsy er alen lang.
Og fordi jeg ikke har råd, kan det jo være at I har????
Så måske et par af mine LOVES kunne være noget for jer?

Ha' en dejlig dag derude i regnen - 
Eller! 
Er det så egentlig ikke lovligt at bruge en hel dage foran computeren og shoppe løs?


Ingen kommentarer:

Send en kommentar