mandag den 25. juni 2012

Velkommen til


Efter igennem de sidste snart tre år at have blogget under navnet Kjær & Schmeling, har jeg nu besluttet at splitte min blog op i to.
En Til læder og en til ALT det andet.





Oprindelig startede jeg bloggen KS for at have vej til
at dele mine tanker og ideer, min kreativitet og mine gøremål.
Men efterhånden udviklede den sig til hovedsageligt at fokusere på og omhandle mine KS produkter.
Hvilket jo i og for sig også var fint qua navnet.

Men, men, men da jeg jo også har et liv ved siden af KS,
er min Kjær & Schmeling blog efterhånden blevet et lidt roddet misk mask
af lædergoodies, kager, mad, blomster  samt andres design og ideer.

Et udvikling, jeg ikke selv kan lide, da mine produkter herved forsvinder lidt i det hele.



Derfor har jeg nu taget konsekvensen og oprettet denne nye blog

Min nye blog vil være en hyldest til
hverdagen, til livet, til skønheden, til maden, haven og manden i mit liv.
Til mode, design og til alt andet end Kjær & Schmeling
( Okay! Jeg kan ikke garentere, at der ikke kommer et enkelt lille hint, hvid der er nyt at finde derinde )






Jeg håber at I har lyst til at følge mig derinde/herinde ;)

Ha' en fantastisk dag!
kh
Kristine







ps. Billederne er fra haven i dag.
Blomsterne hænger våde og tunge efter gårsdagens regn.
Jorden klæbede til gummistøvlerne da jeg gik rundt derude, men jeg takker for dem, for ellers var jeg blevet våd til knæene.


4 kommentarer:

  1. Jeg var lige online da du opdaterede, så skynder mig at melde mig til mens jeg husker det. Blev så lige den første :-)

    SvarSlet
  2. Det lyder og ser ud som en rigtig god med en blog til hygge, mad, idéer, kager m.m.
    Hilsen
    Sussi

    SvarSlet
  3. Du kan vist lidt af hvert - lige efter mit hoved...
    Glæder mig til at følge dig her - også.
    Kh. Lene.

    SvarSlet